пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 11.Рефлексія

На тренінгу курсу  Intel-10  я ознайомилася з методом навчальних проектів, він  допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання, наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів, бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту, я навчилася уточняти основні запитання проекту та обдумувати оцінювання учнів в проекті, я навчилася ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання,   я  вмію    розробляти   критерії  оцінювання, я навчилася  зробити такі висновки щодо того,  як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання  зробити  перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий